Тэврүүлэхийг хүсэх эс хүсэх 2


Уурлаад гараад явсны дараах нь цонхон дээр очиж өндөлзөж зогсож байгаагын ээ... хаана явжуугаа бол гэж харах гэсэн боловч харагдахгүй байлаа.. Гүйээ орцоор л гараад явчих болсон доо гэж дотроо бодно. Саяхан л намайг тэврэх гэж  тэврүүлэх гэсэн би байж байгаа царай уурлуулчих боллоо гэж бодол хийнэ.
 Би ч тэнэг
хүн юм аа даа хайрыгаа уурлуулчихдаг гэж бодно.. цонхоор хий дэмий ширтэнэ.. хаана явжгаа бол гэж утасддын билүү аль эсвэл түүнээс минь мэссэж ирэх болов уу гэж байн байн утас руугаа харан сууна. Чиг чаг чиг чаг хэмээх цаг дуугарсаар л  орцны үүдээр гармаар юм аа хаачихдын бол оо гэх. Өөө ингээд би түүнийг гомдоосын байна шдээ муу дэнэг гэж өөртөө хэлнэ.  Утсаа ширтээстэй нусаа татан суух зуураа би юу гэж хэлээд  явуулчихваа гэж бодно.. би ямар ихээр тэврүүлэхийг хүссэн билээ тэгэхэд миний байж байгаа царай хммм . Тэгсэн хэрнээ миний харц утас руу харсаар , тогтсоор л, мэссэж ирэх эсвэл дуудлага ирэхийг нь хүлээгээд л.. утас дуугарлаа ухасхийн очтол ээж залгаж миний охин оройн хоолоо хийж идээрэй гэж хэллээ. Ямар ихээр горьдсон гэж бодном түүнийгээ залгаж байна гэж тэгсэн хммм. Хүлээгээд л хүлээгээд л . гэрээс гарах гэхээр  боломгүй. Тэгсэн тун удалгүй тэсэлгүй би өөрөө өөрийгөө мэдэлгүй  түүн рүү залгатал  хаалганы цаанаас танил утасны ая дуугарлаа.  Бүүр сандрах шиг байж ядан сандрах шиг . Тэрхэн мөчид би тэрхэн зуур гайхшраад л хаалгаа тайлтал гар утсаа барьчихсан утас залгаатай чигээрээ зогсож байх нь тэр.  Харангуутаа баярлах шиг.. уурлах шиг.. шоолоод инээмээр ч юм шиг, уураа гаргаж цохиод авмаар ч юм шиг . Яг л романтик кинон дээр л байгаа юм шиг санагдсан.  Муу дэнэг  хүн ямар ихээр тэврүүлэхийг хүссэн билээ тэгсэн уурлаад гарч явж нтр дэнэг за өө гэж хэлээ хазаж ярьж эрхэлж гарах нь тэр. Би уг нь амьхандаа л гуйлгуулах гэж гээд байхад муу дэнэг.  Уучлаарай гэхийн байх гэсэн үг сонсох гээд л хүлээгээд байхад ирдэггүй шүү муу дэнэг . тэгээд л тоож моохгүй шууд л зурагт асаагаад л эсвэл ком дээрээ суучихаад дота тоглоод суучихын ангайчихаад муу дэнэг матар гэж хэлнэ.. тэгсэн ч хайртай эгдүү хүрмээр гэнэ. Бусад хүмүүсүүдийг харахаар хэл ам ээдэрч ээрч муураад л байх байдын тэгсэн хайртдаагаа хамт байхаар ярих гэж гуншигнаад л нэг сонион . Би чамтай ярьжын шдээ хөөе чамаас өөр хэн байх уу дээ

0 comments: