УБГ – Гомо шдээ надаас хол яв мэдооо гэдэг бичлэг


За юу байцгаана даа дүү нар нтрр . Сайхан амарч байна уу зуслан лагерь зугаалгаар их явж байна уу. Их л явж байгаа биз дээ зун цаг дуусахаас өмнө явжүзэж харах юм байвал явцгаарай даа. Миний бие мөд амрахгүй зугаацахгүй байхын юм шиг янзтай хараад байхнээ. Амрах л байх л даа Хэзээ хөдөөгүүр явах эсэхээ мэддэггүй ээ . Хүмүүсээс асууж байхад сайхан явлаа л гэхийн зугааллаа л гэхийн чи яваа ч гэхийн.


Сонин сайхнаасаа хуучлаач гэхээр гоё гэмээр гоё юм даа загас барьлаа боодог идлээ хорхог ч идлээ сайхан байна өө гээд л арааны шүүс асгартал ярихыг сонсоё гэж байтал ярьдаггүй шүү чи өөрөө яваад үзээ гэхийн. Май цагаа идээ ааруул хурууд гэж өгчихлөө. Зүгээр сууж байхаар зүлгэж сууя гэж мэгээд ааруулаа хүлхээд комоо ширтээд суучихлаа. Энэ барилгын ажил гэж бас хэцүүюм аа эрсдэлттэй ч юм. Осол аваар гарах үе гарах ч юм.

За тэгээд ажилчид бригад гээд л хоол унааны мөнгө төгрөг гээд л байнгын ажиллагаатай байхгүй бол ажилчид нь тараад бутраад явчихна тэр болгоныг хянахгүй бол бас болохгүй юм шиг ээ. За тэгээд хамгийн нүсэр ажил хийдэг нь барилга дээр юм даа очоод үзсэн хүмүүс ямар байдгыг мэдэх биз мэдэхгүй нэгүүд нь амар юм шиг ярьцгаадаг юм шиг ээ. Ингэж тэгсээр байгаад л ажилдаа явах юм ажлаал ажлаал . Амралтаа авч чадахгүй л байна шүү. Амралтаа аваад хөдөөгүүр дэмийртлээ тэнэмээр л байна шүү. 

Хүмүүсүүдийн явсан сониноос сонсоод байхаар хамаг сонирхолыг нь хөдөлгөөд хаячих гэж. Юу ч гэсэн харзнахаас . Гүй эээ тэгээд ойрд завтай гэх хаашии завгүй гэх нь хааший нэг хэмнэлээр яваад л..Ажил дээр ирэхээр ажлаа хийгээд байх нь хаашии хийжгаа гэх нь хааший хийгээд л хийгээд л яваад л яваад л...­Тэгссс гээв гэнэт элийрч солиоордог үе нь эхэлсэн юм уу хааший эр хүнд ирдэг юм нь ирээд байгаамуу хааший бла бла бла..

Тэгссс машинаар явж байхад гэв гэнэт л дугуй хагараад зогслоо гэхийн би буулаа л гэж хэлэхийн тэгссс нээх царайлаг УБМ дугаартай час улаан өнгийн машин зогсоод байгаам шиг хагарсан дугуйг минь нөхөх гээд байгаам шиг албаар тонгойж мөөөм нтрээ харуулах гээд байгаам шиг яриа өдөөд ч байгаа юм шиг намайг харсан аа шахаад өгөх үү гэтэллл тэгье гэлээ.

Шахаад л шахаад л би ангайгаад л ангайгаад л сүүлдээ шахаж шахуулсаар байгаад тавьчуул яах уу нтр . За тэгтэл зам зуур явж байхад автомашины дугааруудыг ажиглаж харж байснаа нэг иймэрхүү дэмийрэл төрөөд байгаам шиг. Унаж байгаа машин аа унаж яваа эзнээ бас тодорхойлдог байх жишээний. Хааяа бас дэмийрэх ч сайхан шүү дээ..

УБА - гэдгээр эхэлдэг байх даа. Адсага ааш зантай хүн
УББ – Өө тэгээд товчлоод уншвал ч банзал царайлсан бабник шүүдээ би гэлтгүй бид бүгдээрээ л банзал
УБД – Доожоогүй эр л дээ хүн болгонд л дээрэлхүүлж байдаг доожоо муутай. 
УБЗ - Зандан шдээ зандан дээрээ завхай хүн гэжуугаа
УБГ – Гомо шдээ надаас хол яв мэдооо нтр
УБЛ – Би бол ЛЭСБИ шдээ ЛЭСБИ гэхээр эмэгтэйчүүдийг сонирхох нь элбэг шүүгэжуугаам.
УБО – Би бол Онгон шдээ
УБМ – Унтаж босоод ирэхээрээ тэр нэгэн бүсгүйд мөнгө төгрөгөө зальлуулчихдаг Мурайчид
УБЧ – Чалх муутай хөөн шдээ гэжуугаам шиг УБЧ гээд л аминдэм сайн хэрэглэ айн
УБХ – Улаанбаатарын ганц хүчиндэгч хүчиндүүлэгч 2 шдээ энийг сонсоод хэлээдүзээрэй ХҮҮ ЧИНЬ ДҮҮЛЖ БАЙНА гэж түргэн хэллэгээ хэлээд үзээрэй ХҮЧИНДҮҮЛЖ байна гэхээр сонсогдохоор хажуугаар орсон гарсаныг нь хүчиндэж шахаж л байдаг.
УБУ – Унгараг хүн би унгасаа машин дотроо үнэртүүлээд л явж байх жишээний
УБӨ – өмхий санаатай өтөнд баригдаж өр зээлэндээ баригдсан хүмүүс шүү дээ
УБЯ – Өөө за за угаасаа би янхан айннн
УБМ – Улаанбаатарын ганц Мисс эсссүүд нь
УБТ – Тайчигч шдээ тайчаалээн тайчээлээн түгжрээн дунд зогсож байхдаа тайчих шиг сайхан юм байхгүй
УБГ – Би бол Гэчий

 за за ингээд байвал дэмийрээд байвал дэмийрээ л байх шиг байна.  За би гэдэг хүн дутуу дутмаг дулимаг хэлсэн бол нөхөөд хэлээрэй гэж хэлэхээс тиймээ.

За за   хөлбөмбөг нтрээ үзлээ.  Нээрээ  би гэдэг хүн 5000 аар цэнэглээд л  аль байгаа дэмжиж байна энэ тэрээ гээд л явуулаал байсан чинь миний дэмжиж байсан багууд дан л тэнцээд хожигдоод байх юм аа за за юутай ч өнөө орой тоглолт үзнэ ээ гэжуугаа 

0 comments: