Хүлээлт


Хүлээх гэдэг

хүн болгон л хэн нэгнийГ хүлээгээстэЙ..

хүлээх гэдэг там бололтой. Би тэрниЙг хҮлээНэ.

ХүлЭэхиЙн зовлон гэдэг тэр туСмаа эмэгтэй хҮнд хҮндээр туСах аЖ.

хЭдэн сар жилээР ч хамаагүЙ түүнээс минь ганц хоёр үгтЭй заХИа ч хамаагүй зУрваС ч хамааГүй хүлээМээр л.

хҮлээх Гэдэг гЭхдээ Олон хҮнээс Биш л Дээ ердөө Л сэтгэлдээ хайрлаад явсан хүнийГээ л хүлЭЭсэн юм л дАа.

Хэрэгтэй хэрэггүй ганц хоёр үг ирдэгсэн  ягаад ч юм дээ ганцл үг бичихэд сэтгэл минь тайвшраад тэр хүнийг хүлээЖ буй нэг хэсэгтээ Л намжиХ шиг.

хааЯа ирэхгүй болохоор нь санаа минь зовно санаж эхлэнэ.

Хүлээж сууж байгАА байхдаа гэж мэдсэн мэт утас дээр минь мэссэжний ая ирэхээр хартал  өөр  хэн нэгнээс хуурамч ая ирнэ.

хүлЭЭлт нь үүссээр л би бичссээр л харин тэрнээс минь ирэхгүй л байлаа.

Хайртай гэдэг үгийг  хүлээлт гэж ойлгох шиг...гэтэл...би чамайг хүлээсэн

Хүйтэн  цонхоор  цэцэг уйлан урсах нь ...хүлээлтийг минь хүрээлж байгаа мэт..

Би ямар хүлээлттэй байгаагаа ч мэдэхгүй.... хүлээсээр л..

ХүлээлТ гэдгийг намрын навчисын тэр уй гунигийг хүлээж байгаа мэт романтик шиг үү эсвэл үгүй юу.

ХүлЭэлТ гэдгийг өвлийн цас орох өдрийг тоолоН өнгөрөөХ шиг балчирхаН Охин шиг үү эсвэл тийм юм уу.

ХүлээСээр л

Хаврын бороонЫ дусал дуслыг би цонх дагуулаН ширтэХ шиг үү

Халуун аагим өдрийн зуны нарыг алгаараа халхлан суух тэр нэгэН хүн шиг үү.

Хүлээсээр л би итгэнэм сууна тэр маань хүлээн сууна гэхэд.

Хүлээлтийн үнэ цэнэ гэдгийГ хүн бүхЭн л мэднэ. Бас  хэцүү шаналантайг ч мэдНэ.

хаЙр нь чамайГ хүлээСээр л.

Харин  би  хэзээ түүнтэйгээ уулзаж зовлон жаргалангаа хуваалцан ярихын бол оо гэж. Хүлээлтийг нь эЦэс Болгохоо би мэдэхгүй юм.


6 comments:

Нээх өндөр хүлээлт ч дэмий л боловуу...

 

Харин тэхх хүлээлт хүнийг нэг тийм уужуу дөлгөөн болгочихдог юм шигээ

 

Айй, мэдкүүү ээ...

 

Хэхэхэ гэхдээ л хэцүү байдаг шдэ хол байгаа хүнийгээ хэдэн жил болоод ирнэ гэж хүлээхийн билээ.

 

Яг ирээд хамтдаа үлдэж чадаж байвал хүлээлт гоё л доо, сэтгэл нь эзэнтэй болхоор.. Гэхдээ хүмүүсийн нүд, сэтгэл хувирдаг. Илүүг хардаг, хайдаг байх тэгээд л тэндээс янз янз асуудал шалтгаан үүсдэг юм шиг ээ кк :P

 

Зарим хүмүүс хүлээлт гэдгээс залхдаг шантардаг өөрийг хайдаг эрэл сурал болдог юм шиг санагдаад байгаа юм даа. Тэгээд л хоёр тийшээ явсаар л хоёр талд амьдарсан юм шиг хоёрын хооронд байгаад л