НАМууна


Бороотой  өдөр чамтайгаа цуг алхаж яваагүй тэр  юм байгаа биз
Борооны дараах солонго гэдэг нь хэн байсныг би мэдээгүй тэр юм байгаа биз
Бүрхэг тэнгэрийн  борооноор би алхах дуртай 
Бороон дунд би бодлуудаа  угааж орхих орихлоо
Бүүдийсэн манантай сэрүү татмаар энэ  өдөр хэн чамайг гомдоочихов гэж
Бороо чамаас асуултай ч биш хэн нэгэн уурлуулчихсан уу гэж ярилттай ч биш
Бороонд бодлыг минь хэн нэгэн  уншихаас өмнө нуухаас
Бодолд автсаныг минь хэн нэгэн мэдэхээс өмнө харихаас
Бодол минь гудамжаар нил шивэрсээр л
Бороон дунд минь гунисан бодлууд минь нил урссаар л
Бороотой өдөр би даарч байна даарах бүрийд  алгуурхан бороон дусал газардана
Бахирч дуугралдах ноходууд, чийхарч дууграх савлуур, гандаж гундсан шүхэр зоонтигнууд, нормол гэзэгтнүүд холхилдсоор л
Борооноор тээр жилийн дурсамжит явдлууд шаналлуудыг санагдуулнам
Бүүдгэр энэ өдөр юунд ингэтлээ намайг дааруулнам бэ
Бачимдах сэтгэлээн тайвшруулах гэж  НАМ  УУХААС
Бөгчим  оргих сэтгэлээн тайтгаруулах гэж НАМ  УУХААС
Би  НАМ  УУНА  гэж бодогдох бүрийд
Бороо орох агшинд тэр нэгэн  НАМУУНАА гэдэг охин орж ирэхийн



0 comments: